BlogasPavadinimas

Dvi dienos braliukų žemėje

Ketvirtadienį-penktadienį turėjau progą aplankyti Latvijos žemes. Šią progą man suteikė sutikimas dalyvauti jaunimo demokratiškumo projekte “Jaunimo stebimi”.

Rygos senamiestyje atrastas Užupio tilto atitikmuo

Pirmiausia 3 valandas važiavome iki Rygos, kurioje vyko minėtojo projekto atidarymo konferencija. Ši konferencija nustebino mane dinamiškumu: minimaliai prezentacijų, daugybė bėgiojimų. Teko net į gatvę lėkti su mišria komanda (projektas tarptautinis, tad dalyviai iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos) ir klausinėti latvius apie dalyvavimus projektuose. Latvės, su kuriomis buvau komandoje buvo tikrai energingos ir drąsios, kadangi pamačiusios, kad kažkas filmuoja  laidą pribėgo ir pradėjo  jų klausinėti. Tai buvo kažkokia labai jau madinga Latvijos televizijos jaunimo laida, tad jos labai džiūgavo, kad iš mūsų paėmė interviu apie kažkokias tai skulptūras ir orą :)

Papietavę Rygoje, kas pilmeni, kas grybų sriuba (kodėl visi užmiršta apie vegetarų būvimą!!!) išvykome į Liepoją.

Jūra- mano totemas. Kai tik pabūnu prie jos, įgaunu energijos pliūpsnį. Viskas, šią vasarą būtinai važiuosiu prie Baltijos.

Liepojoje pagal programą turėjo būti tik “fun&dinner”. Išsikovojusi LUX klasės kambarį (o kiti ekonominiuose nakvojo, chi-chi), vėliau vakarieniavome roko stiliaus kavinėje. Tarp kitko Liepojoje labai daug įvairių muzikinių detalių: milžiniškos gitaros, būgnai, natos ant šaligatvių.

Pasivaikščiojimas po miestą naktį nebuvo labai drąsus, kadangi prisibijojom rusakalbių. Labai jau agresyviai jie atrodė. Grįžę į viešbutį, pusę nakties žaidėme UNO ir kai galiausiai užmigome, po poros valandų pažadino skambantys bažnyčios varpai. Kadangi turėjome dar 2 valandas, nusprendėme nužygiuoti iki pajūrio. Ahhh…jūra, o smėlis baltas, baltas:)

dscn1787dscn1788dscn1807

Aplankant jaunimo centrus atradau daugybę smagių detalių ir idėjų. Reikės išmėgint:)

Iš Liepojos patraukėme į Aizputą. Šiame dideliame kaime( bent jau man tai pasirodė) yra įsikūręs jaunimo centras “Idee House”.  Šis centras kaip tik toks, koks mano manymu turėtų būti: viskas daryta jaunimo, mėgėjiška, daugybė originalių ir kūrybiškų detalių. Centre mes kūrėme projekto logotipą ir darėme mėgėjiškus graffiti. Atradau naują pašaukimą:D

Stencil graffiti

Iš Aizputo patraukėme į Saldus. Šiame mieste aplankėme jaunimo centrą “Skunis”,jų miesto savivaldybė. Didesnio įspūdžio miestas lyg ir nepaliko, nebent  vaizdas atsiveriantis į miesto centrą nuo kalno.

Vartotojiškumas ir tikėjimas- greta

Ši kelionė buvo puiki pavasario atostogų pradžia. Kad taip visada, tik pasą greičiau susitvarkyt reikia, nes mėnuo beliko:)